ا
-
اخوی، اصغر
منابع انسانی در نظام آموزشی کارآمد و اثربخش با رویکرد اسلامی [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 73-100]
ج
-
جعفری، محمد انور
منابع انسانی در نظام آموزشی کارآمد و اثربخش با رویکرد اسلامی [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 73-100]
ح
-
حسنی، غلام رضا
تئوری تمثیلی بودن زبان قرآن تحلیل و ارزیابی [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 165-189]
-
حسنی، غلامرضا
مبانی انسانشناسی در برنامهریزی درسی با رویکرد اسلامی، تحلیل و ارزیابی [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 101-120]
خ
-
خلیلی، نیک محمد
تاثیر عبادت در تربیت و اخلاق و آثار تربیتی فردی و اجتماعی آن [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 5-31]
-
خلیلی، نیک محمد
تربیت کریمانه در انسانشناسی اسلامی و آثار تربیتی آن [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 5-34]
د
-
دیبایی صابر، محسن
میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS) [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 136-164]
ر
-
رحیمی، محمد
میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS) [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 136-164]
ش
-
شریفی نیا، محمد
عوامل زمینه ساز سلامت سازمانی سازمان های آموزشی با تأکید بر منابع اسلامی [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 59-85]
ص
-
صالحی، ابراهیم
عوامل زمینه ساز سلامت سازمانی سازمان های آموزشی با تأکید بر منابع اسلامی [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 59-85]
ف
-
فیاض، محمد حسن
اثر ناپذیری مطلق قرآن از فرهنگ و باورهای عصر نزول [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 32-58]
ک
-
کارآمد، حسین
میزان درگیری کتاب دری صنف سوم و چهارم افغانستان با مهارتهای سواد خواندن بر اساس مطالعه بینالمللی پرلز(PIRLS) [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 136-164]
-
کارآمد، حسین
بررسی رابطه بین مهارتهای مدیران با عملکرد آنان و رضایت شغلی کارکنان در حوزههای علمیۀ کابل [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 35-72]
م
-
محبی، محمد لطیف
مبنای اصالت روح و فطرت در روایات اسلامی و دلالتهای تربیتی آن [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 121-151]
-
ملکوتی، سید عصمت الله
ساحت های تربیت در قرآن [دوره 9، شماره 18، 1402، صفحه 86-135]
ن
-
ناصری، عبدالواحد
بررسی رابطه بین مهارتهای مدیران با عملکرد آنان و رضایت شغلی کارکنان در حوزههای علمیۀ کابل [دوره 9، شماره 19، 1402، صفحه 35-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد