ا
-
افتخاری، محمد هاشم
بررسی عدالت آموزشی در نظام و معارف آموزش افغانستان [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 93-132]
ج
-
جعفری، غلامحسین
رابطه بین شایستگیهای مدیران با رضایت شغلی معلمان و پیشرفت تحصیلی دروس دینی دانشآموزان در ولایت بامیان [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 97-127]
ح
-
حسنی، غلامرضا
الگوی تربیت اعتقادی در قرآن کریم [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 28-60]
-
حسنی، غلامرضا
آسیب شناسی روش تفسیر علمی قرآن [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 35-55]
خ
-
خلیلی، نیک محمد
بررسی عوامل موثر بر کیفیت روابط زوجین در تحکیم خانواده با تاکید بر منابع اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 5-27]
-
خلیلی، نیک محمد
بررسی الگوی ارتباط اخلاقی، تربیتی والدین و فرزندان با محوریت سوره یوسف (ع) [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 5-34]
ع
-
عارفی، محمد ایوب
مکاتب تربیتی پایدارگرایی، ماهیتگرایی، پیشرفتگرایی و بازسازیی گرایی؛ ویژگیها، اشتراکات و تمایزات [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 128-146]
ق
-
قربانی، محمد هادی
تبیین بایسته های اهداف پژوهشی برنامه درسی در نظام آموزشی افغانستان با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 133-160]
ک
-
کارآمد، حسین
رابطه بین شایستگیهای مدیران با رضایت شغلی معلمان و پیشرفت تحصیلی دروس دینی دانشآموزان در ولایت بامیان [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 97-127]
م
-
محبی، محمد لطیف
روش های تغییر و اصلاح رفتار از دیدگاه اسلام [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 61-96]
-
محبی، محمد لطیف
تبیین دعای بیست و پنجم از صحیفه سجادیه و دلالت های تربیتی آن [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 56-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد