نمایه نویسندگان

ا

  • افتخاری، محمد هاشم بررسی عدالت آموزشی در نظام و معارف آموزش افغانستان [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 93-132]

ج

  • جعفری، غلامحسین رابطه بین شایستگی‏های مدیران با رضایت شغلی معلمان و پیشرفت تحصیلی دروس دینی دانش‏آموزان در ولایت بامیان [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 97-127]

ح

  • حسنی، غلامرضا الگوی تربیت اعتقادی در قرآن کریم [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 28-60]
  • حسنی، غلامرضا آسیب شناسی روش تفسیر علمی قرآن [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 35-55]

خ

  • خلیلی، نیک محمد بررسی عوامل موثر بر کیفیت روابط زوجین در تحکیم خانواده با تاکید بر منابع اسلامی [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 5-27]
  • خلیلی، نیک محمد بررسی الگوی ارتباط اخلاقی، تربیتی والدین و فرزندان با محوریت سوره یوسف (ع) [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 5-34]

ع

  • عارفی، محمد ایوب مکاتب تربیتی پایدارگرایی، ماهیت‌گرایی، پیشرفت‌گرایی و بازسازیی گرایی؛ ویژگی‌ها، اشتراکات و تمایزات [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 128-146]

ق

  • قربانی، محمد هادی تبیین بایسته های اهداف پژوهشی برنامه درسی در نظام آموزشی افغانستان با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 133-160]

ک

  • کارآمد، حسین رابطه بین شایستگی‏های مدیران با رضایت شغلی معلمان و پیشرفت تحصیلی دروس دینی دانش‏آموزان در ولایت بامیان [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 97-127]

م

  • محبی، محمد لطیف روش های تغییر و اصلاح رفتار از دیدگاه اسلام [دوره 8، شماره 16، 1401، صفحه 61-96]
  • محبی، محمد لطیف تبیین دعای بیست و پنجم از صحیفه سجادیه و دلالت های تربیتی آن [دوره 8، شماره 17، 1401، صفحه 56-92]